10.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes!
Az
általad rendelt termékeket a MPL futárszolgálat szállítja. A
futárszolgálat a terméket az expediálástól, azaz attól az időponttól
számítva, hogy tőlünk átvette, egy napon belül kézbesíti az Általad
megadott címre. Sajnálatos
módon nincs semmilyen ráhatásunk a MPL munkamódszerére, így bármennyire
is szeretnénk, nem tudunk sem telefonon egyeztetést, sem pontos
kiszállítás időpontot kérni, vagy garantálni a részükről.
A
tapasztalat azt mutatja, hogy a cég sofőrjei igyekszenek rugalmasan
kezelni a - vásárlói megjegyzés rovatban megjelenő - kéréseket!
A
regisztrációkor megadott telefonszámot feltüntetjük a csomagokon is,
így amennyiben valamiért nem talál Téged, illetve semmilyen átvevőt a
MPL munkatársa a megadott helyszínen, általában telefonon egyeztet Veled
egy megfelelő helyszínt és időpontot a csomagátadásra.
A másnapi kiszállítást a 12:00 óráig leadott rendelésekre tudjuk biztosítani.
A csomagszállítás költsége a következőképpen alakul:
- Házhozszállítással, utánvételes fizetés esetén: 1500 Ft. (A futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre is!)
10.000 Ft-ot meghaladó összeg felett a szállítás ingyenes!
A csomagazonosító szám segítségével Te is érdeklődhetsz csomagod felől a MPL Ügyfélszolgálatán.
A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheted: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Amennyiben
a futár nem talál meg kiszállításkor a csomaggal, akkor a megrendelt
termékeid a MPL depójába kerülnek, és a postaládádba értesítést tesznek,
valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetitek a következő
kézbesítés Neked is megfelelő időpontját. Ha az utánvétes fizetési módot
választottad, akkor a termék árát a futárnak fizeted.
Soha ne mulaszd el a kézbesített csomagot a futár jelenlétében alaposan ellenőrizni. Ha bármilyen mechanikus sérülést észlelsz a csomagon, ne vedd át, és azonnal tégy panaszt a futárnál. Ha a futár távozása után veszed észre a sérülést, a MPL reklamációt már nem fogad el.
Ha mégis meggondolnád magad...
Tudnod
kell, hogy minden vevőnek a vásárlástól számított 14 naptári napon
belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe.
- 1. Kérjük, hogy elállásra vonatkozó igényedet minden esetben jelezd felénk e-mailben vagy telefonon.
- 2. Az elállási jog minden olyan termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen és hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza.
- 3. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29.
§ (1) bekezdése, e) pontja alapján (…) Nem illeti meg a fogyasztót az
elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. ( a pipák szintén ebbe a kategóriába tartoznak )
- 4. Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.
- 5.
Az áru ellenértékének visszautalása legkésőbb az áru megérkezését
követő 14 munkanapon belül történik, az Általad megadott
bankszámlaszámra.
A visszatérítés nem vonatkozik a csomag visszajuttatásának költségére, ez minden esetben a vevőt terheli. - 6. Abban
az esetben, ha a termék használatát megkezdted, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a
vásárlónak, a vevő költségére.
- 7.
Amennyiben megrendelésedet a termék kiszállítása előtt, vagy azt
követően 14 napon belül lemondod és interneten keresztül fizettél
bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk
vissza bankszámládra az áru ellenértékét.
- 8.
Csere terméknél nem igényelhető a kedvezményes szállítási mód! Tehát ha
a termék értéke meghaladja a 10.000 Ft összeget, akkor is
felszámolásra kerülnek a cserével kapcsolatos szállítási költségek.
- 9. Kérjük, hogy csomagot soha ne adj fel utánvéttel, mert azt nem áll módunkban átvenni.
Amennyiben valamilyen kérdésed merülne fel, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.