Menu
Kosár

Szállítási és visszaküldési infók

10.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes!


Az általad rendelt termékeket a MPL futárszolgálat szállítja. A futárszolgálat a terméket az expediálástól, azaz attól az időponttól számítva, hogy tőlünk átvette, egy napon belül kézbesíti az Általad megadott címre. Sajnálatos módon nincs semmilyen ráhatásunk a MPL munkamódszerére, így bármennyire is szeretnénk, nem tudunk sem telefonon egyeztetést, sem pontos kiszállítás időpontot kérni, vagy garantálni a részükről.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a cég sofőrjei igyekszenek rugalmasan kezelni a - vásárlói megjegyzés rovatban megjelenő - kéréseket!
A regisztrációkor megadott telefonszámot feltüntetjük a csomagokon is, így amennyiben valamiért nem talál Téged, illetve semmilyen átvevőt a MPL munkatársa a megadott helyszínen, általában telefonon egyeztet Veled egy megfelelő helyszínt és időpontot a csomagátadásra.

A másnapi kiszállítást a 12:00 óráig leadott rendelésekre tudjuk biztosítani.

A csomagszállítás költsége a következőképpen alakul:


  • Házhozszállítással, utánvételes fizetés esetén: 1500 Ft. (A futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre is!)

10.000 Ft-ot meghaladó összeg felett a szállítás ingyenes!

A csomagazonosító szám segítségével Te is érdeklődhetsz csomagod felől a MPL Ügyfélszolgálatán. 

A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheted: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal


Amennyiben a futár nem talál meg kiszállításkor a csomaggal, akkor a megrendelt termékeid a MPL depójába kerülnek, és a postaládádba értesítést tesznek, valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetitek a következő kézbesítés Neked is megfelelő időpontját. Ha az utánvétes fizetési módot választottad, akkor a termék árát a futárnak fizeted. 


Soha ne mulaszd el a kézbesített csomagot a futár jelenlétében alaposan ellenőrizni. Ha bármilyen mechanikus sérülést észlelsz a csomagon, ne vedd át, és azonnal tégy panaszt a futárnál. Ha a futár távozása után veszed észre a sérülést, a MPL reklamációt már nem fogad el. 



Ha mégis meggondolnád magad...


Tudnod kell, hogy minden vevőnek a vásárlástól számított 14 naptári napon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe.


  • 1. Kérjük, hogy elállásra vonatkozó igényedet minden esetben jelezd felénk e-mailben vagy telefonon.

  • 2. Az elállási jog minden olyan termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen és hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza. 

  • 3. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdése, e) pontja alapján (…) Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. ( a pipák szintén ebbe a kategóriába tartoznak )

  • 4. Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.

  • 5. Az áru ellenértékének visszautalása legkésőbb az áru megérkezését követő 14 munkanapon belül történik, az Általad megadott bankszámlaszámra.
    A visszatérítés nem vonatkozik a csomag visszajuttatásának költségére, ez minden esetben a vevőt terheli.

  • 6. Abban az esetben, ha a termék használatát megkezdted, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, a vevő költségére.

  • 7. Amennyiben megrendelésedet a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 14 napon belül lemondod és interneten keresztül fizettél bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza bankszámládra az  áru ellenértékét.

  • 8. Csere terméknél nem igényelhető a kedvezményes szállítási mód! Tehát ha a termék értéke meghaladja a 10.000 Ft összeget, akkor is  felszámolásra kerülnek a cserével kapcsolatos szállítási költségek.

  • 9. Kérjük, hogy csomagot soha ne adj fel utánvéttel, mert azt nem áll módunkban átvenni.


Amennyiben valamilyen kérdésed merülne fel, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.